3 Ocak 2015 Cumartesi

namaz öğrenenlere... namazını dosdoğru kılmak isteyenlere...

Veee yeni bir yıl... 2015...
İçinde bulunduğumuz sınavda iyi ya da kötü, doğru ya da yanlış bir sene daha verdik. 
Hayat koşturmacası, ekmek kavgası, öğrenciysen dersler, işçiysen işler hiççççç bitmiyor. Bazen hatırlardan çıkıyor "Biz neden burdayız?" sorusu.
Lafı getireceğim yer NAMAZ  arkadaşlar. Ben çok sevdiğim birine namazını içine sine sine kılabilsin, unuttuğu duaları hatırlasın, bilmediklerini de öğrensin diye SESLİ SECCADE aldım.


İyiki de almışım. https://www.gittigidiyor.com/ dan 46TL gibi bir fiyata aldığım bu yukarıdaki pakette sesli dua okuyan kumanda, seccade, pusula, gül kokulu tesbih ve zikirmatik var. Kumandada her vaktin düğmesi var. Hangi vakit namazınızı eda edecekseniz o tuşa basıyorsunuz ve çok güzel bir ses başlıyor okumaya. Bu olumsuz bir taraf mı olumlu mu bilemedim ama hoca biraz yavaş okuyor. Çok faydalı olduğunu düşündüğüm bir diğer parçası ise pusula. Bizler için yön önemli. Nereye giderseniz gidin küçücük alet size kutsal noktayı gösteriyor. 
Pakette herşeyi beğendim değil tabi. Örneğin zikirmatik bozuk geldi, çalışmıyor ama elimde başka bir zikirmatik olduğundan çok da önemsemedim. Sonra seccadesi cidden seyrek ve kaygan ama benim asıl hediye etmek istediğim sesli kumandaydı. Bu yüzden de sırf bunlar için iade etmek ya da değiştirmek istemedim.
Eğer siz de kendinize ya da sevdiklerinize düşünürseniz tavsiye ederim. Teknoloji ilerliyor mesela ben bunu aldıktan sonra bunun kulaklıklı olanı çıktı. Sesi herkes dinlemiyor sadece kılan kişi duyabiliyor. Dilerseniz bu tür bir obsiyon da var sesli seccade konusunda.

Bu arada yepyeni bir yılın bu ilk günlerinde, mübarek bir geceyi de çok yeni arkamızda bıraktığımız bu vakitlerde derim ki...
Rabbim hepimiz için en hayırlıları nasip etsin... eş, iş, aş, arkadaş... O'nun yolundan ayrılmamayı, O'nun sevdiği kullardan olmayı, salih kullarıyla birlikte olmayı, harama-yanlışa karışmamayı nasip etsin İnşallah... 
Sevgiyle kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder