4 Ocak 2015 Pazar

Sivilceler ve lekeleriyle mücadelemde SUDOCREM deneyimim :)

Merhaba canlar...

Bu paylaşımımda hemen herkesin "mucize ürün", "her derde deva ürün" şeklinde bahsettiği "sudocrem" deneyimimi size aktarmak istiyorum.


"bebek kremi", "pişik kremi" şeklinde piyasada yer alan bu ürünün bir eczacı ile sohbetim sırasında, aslında yurt dışında cilt bakım kremi olarak kullanıldığını ama ülkemize girerken pişik kremi şekilde giriş yaptığını öğrendim. 

İş hayatı stres dolu olan biri olarak ve her stres yaşadığında bunu yüzündeki kırmızılıklardan açıkca anlayabileceğiniz biri olarak bu kremi yüzümdeki geçmeyen sivilce lekeleri için kullanmak istedim. 

Bir ara yüzüm sivilce doldu. Ben de gece yatmadan yüzümü güzelce yıkadım ve göz çevrem hariç tüm yüzüme bu kremi uyguladım. Sabah kalktığımda yüzüm pamuk gibiydi aynı zamanda sivilceler sönükleşmişti. Ertesi gece aynı şeyi tekrarladım ve sivilceler, sivilce lekeleri daha da belirsizleşti. Ben galiba abarttım ve 3. gece yine aynı şeyi yaptım. Bu sefer kreme bağlı olduğunu düşündüğüm yeni sivilceler çıkmaya başladı. Kremi bıraktım sivilceler gitti. 

Yani arkadaşlar diyeceğim şu: amacınız sivilcenizi kurutmak ya da sivilce lekelerinizden yavaş yavaş kurtulmaksa kremi haftada bir belki iki defa kullanmanız. Ya da şu olabilir sadece sivilceli ya da lekeli yere nokta şeklinde uygulanabilir. Yaşadığım bu deneyim sonucu bu kremin sürekli kullanıma uygun olmadığı kararına vardım. 

Ama denilen gibi gerçekten dozunda kullanılırsa mükemmel bir ürün :)

sevgiyle, stressiz, güzel kalın...
ve her sakin hatta boş zamanınızın kıymetini bilin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder